MINI REGULAMIN V DOROCZNEJ WYSTAWY członków FKA

[ stare wieści sprzed wielu, wielu lat... ]
Awatar użytkownika
MarekWaskiel
Administrator
Posty: 625
Rejestracja: 05 wrz 2010, 01:40
Imię: Marek
Nazwisko: Waśkiel
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
Kontakt:

MINI REGULAMIN V DOROCZNEJ WYSTAWY członków FKA

Post autor: MarekWaskiel » 14 sty 2013, 16:35

MINI REGULAMIN V DOROCZNEJ WYSTAWY FOTOGRAFICZNEGO KLUBU ABSOLWENTÓW

Członkowie FKA
(z opłaconą składką ramową oraz mający za sobą udział w wystawach absolwentów lub klubowych)

1. Zgłaszają osobiście chęć udziału na spotkaniu najpóźniej 8 lutego i przynoszą po 5 zdjęć, które chcą pokazać na wystawie. Z owych 5 propozycji w trakcie wspólnej dyskusji zostaną wybrane zdjęcia do pokazania na wystawie w liczbie określonej... ich poziomem oraz liczbą uczestników wystawy.

2. Wszystkie osoby pragnące brać udział w wystawie muszą mieć uregulowaną „Składkę Ramową” w wysokości 250 zł (zakup i konserwacja ram klubowych służących do prowadzenia wystaw) w chwili zgłoszenia czyli przed przedstawieniem prac do wyboru. Jeżeli ktoś jest zainteresowany dokonaniem takiej wpłaty bardzo proszę o kontakt z Arkiem (aru na forum np. przez PW – prywatna wiadomość), który prowadzi fundusz ramowy (lub maila do mnie).

3. Zdjęcia proponowane na V DW FKA muszą być dostarczone w formie odbitek 13 na 18 cm lub 15 na 21 cm na papierze matowym.

4. Zdjęcia muszą być dostarczone na spotkanie klubowe 8 lutego 2013 r. (osobiście lub w razie uzasadnionej nieobecności np. choroba – czego nikomu nie życzymy- przez inną osobę) – nie rozpatrujemy zdjęć nadesłanych mailem.
WAŻNE!!! Postanowiliśmy nauczeni smutnym doświadczeniem ostatnich lat, że na wystawie nie będzie zdjęć osób, które wszystko chcą załatwić przez osoby trzecie i nie pojawiają się na żadnym ze spotkań organizacyjnych V WD FKA ( a potem także na wystawie). Zasada jest prosta: nie ma Cię na spotkaniach organizacyjnych V WD FKA – nie ma Twoich zdjęć na wystawie.

5. Zdjęcia proponowane na wystawę muszą być wykonane pomiędzy 1 stycznia 2012 a 31 grudnia 2012 r. Proszę nie przynoście zdjęć zrobionych wcześniej, czyli np. 1998 r. chociaż niewątpliwie są piękne i udane.

6. Zdjęcia muszą być oryginalnymi autorskimi propozycjami, mam nadzieję, że każda z osób przynosząca propozycje na wystawę ma tego świadomość.

7. Wystawa odbywa się na koszt uczestników (m.in. koszt odbitek passportu itp., katalogu i innych wydatków), który finalne zostanie określony przez wybrany pośród uczestników Komitet Organizacyjny. Udział w katalogu wystawowym jest obowiązkowy dla każdego wystawcy.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości