Regulamin 7 Dorocznej Wystawy Członków FKA

[ Regulamin, Terminy, Wyjaśnienia ]
Awatar użytkownika
MarekWaskiel
Administrator
Posty: 918
Rejestracja: 05 wrz 2010, 01:40
Imię: Marek
Nazwisko: Waśkiel
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
Kontakt:

Regulamin 7 Dorocznej Wystawy Członków FKA

Post autor: MarekWaskiel » 03 lis 2014, 10:09

MINI REGULAMIN VII DOROCZNEJ WYSTAWY FOTOGRAFICZNEGO KLUBU ABSOLWENTÓW

Wyłącznie Członkowie FKA
(z opłaconą składką ramową oraz mający za sobą udział w wystawach absolwentów)

1. Zgłaszają osobiście chęć udziału w wystawie na spotkaniu klubowym FKA najpóźniej 28 listopada 2014 r i przynoszą na to spotkanie po 5 zdjęć, które chcą pokazać na wystawie. Z owych 5 propozycji w trakcie wspólnej dyskusji zostaną wybrane zdjęcia do pokazania na wystawie w liczbie określonej... ich poziomem oraz liczbą uczestników wystawy.

2. Wszystkie osoby pragnące brać udział w wystawie muszą mieć uregulowaną „Składkę Ramową” w wysokości 250 zł (zakup i konserwacja ram klubowych służących do prowadzenia wystaw) w chwili zgłoszenia czyli przed przedstawieniem prac do wyboru. Jeżeli ktoś jest zainteresowany dokonaniem takiej wpłaty bardzo proszę o kontakt ze mną (maila do mnie).

3. Zdjęcia proponowane na VII DW FKA muszą być dostarczone w formie odbitek 13 na 18 cm lub 15 na 21 cm na papierze matowym. Proszę nie przynosić większych ani mniejszych!

4. Zdjęcia muszą być dostarczone osobiście na spotkanie klubowe 28 listopada 2014 r. – nie rozpatrujemy zdjęć nadesłanych mailem i dostarczonych przez osoby trzecie.
WAŻNE!!! Postanowiliśmy nauczeni smutnym doświadczeniem ostatnich lat, że na wystawie nie będzie zdjęć osób, które wszystko chcą załatwić przez osoby trzecie i nie pojawiają się na żadnym ze spotkań organizacyjnych VII WD FKA ( a potem także na wystawie). Zasada jest prosta: nie ma Cię na spotkaniach organizacyjnych VII WD FKA – nie ma Twoich zdjęć na wystawie.

5. Zdjęcia proponowane na wystawę muszą być wykonane pomiędzy VI wystawą FKA (najogólniej styczeń 2014) a terminem wyboru zdjęć czyli 28 listopada 2014 r. Proszę nie przynoście zdjęć zrobionych wcześniej, czyli np. 1998 r. chociaż niewątpliwie są piękne i udane.

6. Zdjęcia muszą być oryginalnymi autorskimi propozycjami, mam nadzieję, że każda z osób przynosząca propozycje na wystawę ma tego świadomość.

7. Wystawa odbywa się na koszt uczestników (m.in. koszt odbitek passportu itp., katalogu i innych wydatków), który finalne zostanie określony przez wybrany pośród uczestników Komitet Organizacyjny. Udział w katalogu wystawowym jest obowiązkowy dla każdego wystawcy.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość